1. Wymiar czasu pracy: maksymalnie 24 h/miesiąc
- początek zajęć w świetlicach w dni robocze nie wcześniej jak o godz. 16:00
- wskazane aby zajęcia raz w miesiącu odbywały się w soboty, godz. dowolne
2. Miejsce wykonywania pracy: świetlice w miejscowościach: Barchów, Budziska, Brzuza, Kaliska, Łazy, Łochów, Ogrodniki i wszystkie placówki oświatowe zarządzane przez Gminę Łochów, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łochowie im. Baonu Nadbużańskiego Armii Krajowej, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Łochowie, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łochowie im. Marii Konopnickiej w Łochowie, Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Gwizdałach, Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie, Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z w Ostrówku.
3. Rodzaj umowy: umowa zlecenie.
4. Wynagrodzenie: w kwocie 30 zł/h będzie płacone w terminie 7 dni od przedłożenia rachunku przez opiekuna świetlicy.
5. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie minimum średnie;
- nieposzlakowana opinia.
6. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność;
- umiejętności organizacyjne;
- umiejętności plastyczne, muzyczne;
- umiejętności z zakresu kultury fizycznej i sportu;
- kreatywność, samodzielność;
7. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Współpraca i wspieranie opiekuna świetlicy w planowaniu, organizacji i realizacji zajęć kulturalno-oświatowych z dziećmi i młodzieżą;
- organizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży;
- zaopatrzenie i organizacja dożywiania;
- dbałość o powierzone mienie;
8. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz ewentualne kursy i szkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem
9. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin składania dokumentów: do 2019-09-10 godz. 16:00.
- Sposób złożenia dokumentów: Dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łochowie w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej”. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia, a następnie po upływie 7 dni będzie można je odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Łochowie.
- Miejsce składania dokumentów: Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów.
10. Etapy naboru i informacje dla kandydatów:
- Ocena formalna złożonych dokumentów. Oceny dokonywać będzie Miejska Komisja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie podanym w Zarządzeniu Nr 31/2019 Burmistrza Łochowa z dnia 10 kwietnia 2019 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 72/2016 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
- Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie www.bip.gminalochow.pl, oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Miejskim w Łochowie przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
- Burmistrz Łochowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej bez podania przyczyny.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
autor: A.Grądzka