Burmistrz Łochowa
zaprasza na
spotkanie informacyjne dotyczace budowy obwodnicy Łochowa
w ciągu drogi krajowej nr 62
z Przedstawicielami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
i Firmą projektową TRAKT Sp. z o.o. Sp. K.
wykonawcy:
STUDIUM TECHNICZNO – EKONOMICZNO – ŚRODOWISKOWE WRAZ Z MATERIAŁAMI DO UZYSKANIA DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA ZADANIA:
Budowa obwodnicy Łochowa w ciągu drogi krajowej nr 62
Celem spotkań jest poinformowanie lokalnej społeczności o planowanym przedsięwzięciu, tj. budowie obwodnicy Łochowa w ciągu drogi krajowej nr 62. W trakcie spotkań mieszkańcy będą mogli zapoznać się z propozycjami wariantowego przebiegu tras obwodnicy oraz zgłaszać swoje uwagi i wnioski. Przebieg projektowanego odcinka obwodnicy przedstawiono na mapie poglądowej oraz na planach sytuacyjnych przekazanych do Urzędu Gminy (do pobrania poniżej).
Zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu informacyjnym –
Gmina Łochów
– 09.02.2018 r. godz. 16.00
w sali konferencyjnej Dworca Kolejowego;
Łochów, Al. Łochowska
Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Planowane przedsięwzięcie, dzieli się na dwa odcinki drogowe, o zróżnicowanym przekroju i parametrach:
Odcinek 1 DK62 – na zachód od Łochowa, opracowany w 2 wariantach, o długości około 7km:
- klasa drogi: GP
- prędkość projektowa: Vp = 100 km/h
- prędkość miarodajna: Vm = 110 km/h
- nośność: 115 kN/oś
- przekrój: przekrój 2×2 – dwie jezdnie po dwa pasy ruchu
- szerokość pasa ruchu: 3,5 m
- szerokość jezdni: 8,0 m (2×3,5 m + obustronne opaski 2×0,5m)
- szerokość pasa dzielącego: min. 5 m (wraz z opaskami 0,5 m)
- szerokość opasek zewnętrznych: 0,5 m
- szerokość poboczy gruntowych: minimum 1,5 m
- skrajnia pionowa drogi głównej: 5,0 m
Odcinek 2 DK62 – na południe od Łochowa, opracowany w 5 wariantach, o długości około 2,5 km:
- klasa drogi: GP
- prędkość projektowa: Vp = 70 km/h
- prędkość miarodajna: Vm = 80 km/h
- nośność: 115 kN/oś
- przekrój: 1×2 (jednojezdniowy, dwupasowy)
- szerokość pasa ruchu: 3,5 m
- szerokość jezdni: 7,0 m
- szerokość poboczy gruntowych: minimum 1,5 m
- skrajnia pionowa drogi głównej: 5,0 m
Poniżej prezentujemy rozpatrywane warianty obwodnicy.
01_748_STES_I_orientacja
02_748_STES_I_sytuacja_wariant_W1A.01
03_748_STES_I_sytuacja_wariant_W1B.01
04_748_STES_I_sytuacja_wariant_W1C.01
05_748_STES_I_sytuacja_wariant_W1D.01
06_748_STES_I_sytuacja_wariant_W1E.01
07_748_STES_I_sytuacja_wariant_W2A.01
08_748_STES_I_sytuacja_wariant_W2B.01
09_748_STES_I_sytuacja_wariant_W2C.01
10_748_STES_I_sytuacja_wariant_W2D.01
Wszystkie warianty w jednym pliku do pobrania poiniżej.
autor: A.Grądzka