Burmistrz Łochowa
zaprasza do składania ofert na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej
- Określenie stanowiska
- Stanowisko: Opiekun świetlicy opiekuńczo-wychowawczej
- Wymiar czasu pracy: maksymalnie 24 h/miesiąc
- Miejsce wykonywania pracy: świetlice wiejskie w miejscowościach: Barchów, Budziska, Brzuza, Kaliska, Ogrodniki i wszystkie placówki oświatowe zarządzane przez Gminę Łochów, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łochowie im. Baonu Nadbużańskiego Armii Krajowej, Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Gimnazjalnymi w Łochowie, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łochowie im. Marii Konopnickiej w Łochowie, Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa z Oddziałami Gimnazjalnymi w Gwizdałach, Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Gimnazjalnymi w Kamionnie, Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z Oddziałami Gimnazjalnymi w Ostrówku.
- Rodzaj umowy: umowa zlecenie
- Wynagrodzenie: w kwocie 20-40 zł/h będzie płacone w terminie 7 dni
od przedłożenia rachunku przez opiekuna świetlicy.
II. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum trzyletnie doświadczenie w pracy z dziećmi,
- nieposzlakowana opinia.
III. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
1. wysoka kultura osobista,
2. komunikatywność,
3. umiejętności organizacyjne,
3. umiejętności plastyczne, muzyczne,
4. umiejętności z zakresu kultury fizycznej i sportu,
4. kreatywność, samodzielność,
5. koncepcja pracy na stanowisku Opiekuna świetlicy wiejskiej.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie, organizowanie, prowadzenie zajęć kulturalno oświatowych
z dziećmi i młodzieżą, - organizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży,
- organizowanie zajęć dla dorosłych mieszkańców wsi,
- dbałość o powierzone mienie,
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz ewentualne kursy i szkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin składania dokumentów: 2018-01-10 16:00:00
b. Sposób złożenia dokumentów: Dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łochowie w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej”. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia, a następnie po upływie 7 dni będzie można je odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Łochowie.
c. Miejsce składania dokumentów: Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów.
VII. Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
VIII. Etapy naboru i informacje dla kandydatów: ocena formalna złożonych dokumentów. Oceny dokonywać będzie Miejska Komisja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie podanym w Zarządzeniu Nr 99/2017 Burmistrza Łochowa z dnia 3 października 2017 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 72/2016 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie powołania
Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie wynosił co najmniej 6%.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie www.bip.gminalochow.pl, oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie Miejskim w Łochowie przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Burmistrz Łochowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko opiekuna świetlicy wiejskiej bez podania przyczyny.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
.
autor: A.Grądzka